Reklamation og klager

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget* betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 
Er reklamationen berettiget*, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Venligst kontakt os for en retur label, hvis ikke husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi ser gerne at indsendte varer er rengjorte.

(* produkterne er forsvarligt opbevaret, og produktet er anvendt korrekt. Leisner ApS er ikke ansvarlig for mangler og fejl, der skyldes mangelfuld vedligeholdelse, urigtig montering foretaget af Køber ændringer foretaget uden Leisner ApS’s skriftlige samtykke eller reparationer, som Køber har udført på mangelfuld måde. Og Reklamationsretten omfatter ikke sliddele samt normal slitage og forringelse)

 

Varen sendes til:

Leisner ApS

Korsvangcentret
5610 Assens

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen og gerne ikke med DAO, da de ikke kan levere erhvervspakker direkte ind til døren.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Ved returnering af en vare er det en hjælp hvis RMA/returformular udfyldes se dette link: RMA formular

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@leisner.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr    

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.  

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Leisner ApS og opbevares i fem år,
hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på www.leisner.dk er Indehaver Sune Erik Leisner. 

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@leisner.dk.