Returnering RMA
GENEREL INFORMATION
Astrid Leisner og Søn anvender RMA (return merchandise authorization).
RMA serviceformular bruges udelukkende til behandlingen af varer til ombytning, reparation, garantibehandling med mere.
Når vi benytter ordningen er det klart vores idé, at det vil være til gavn for vores kunder.
Vi håber, at du vil benytte formularen, og se det som værende en service der forbedrer logistikken omkring forsendelse og ordrebehandlingen generelt.
Brug af produkterne
Når en enhed indsendes til os skal RMA serviceformular vedlægges i udfyldt stand. (Så meget du kan, på den udprintede formular.) Vedlæg også kopi af faktura.
Er du ikke i stand til at printe RMA serviceformular ud fra vores hjemmeside kan du få tilsendt en over email.
Vi kan også udfylde den sammen over telefonen såfremt ovenstående ikke virker.
Bemærk ved returret på vores ure skal beskyttelsfilm over urglas være intakt.
Vi gør også opmærksom på at der kun er 20 ugers garanti på følerenheden på vores enuresisapparater.
Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Leisner ApS kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – EU ODR. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@leisner.dk.